کی گفته دوران پریودی باید شورتای زشت بپوشی؟؟؟
این شورت بهداشتیای خفن و خوشکل و اون کیسه های آبگرم مخصوص دوران پریودیه 😍
شورت ها جیب دارن که هم نوارهاتونو میتونین داخلش بذارین، هم کیسه های آبگرم رو، که دل دردتون تسکین پیدا کنه و حالتون خوب شه 😇
تااااازه شورت هم ضدنشت هست کامل و هیچی به بیرون نشت نمیده و دیگه نمیخواد نگران و مضطرب بشین♥️
کاااملا نخی هستن و خنک
سایز 1 با کشسانی حدود 75سانت
سایز 2 با کشسانی حدود 95سانت
توجه کنین که برای اندازه گیری، بایدزیرشکمتونو سایز بزنین، نه دور ناف.