تا حالا براتون پیش اومده که وقتی یه مدت از آرایشتون میگذره, صورتتون برق میفته و آرایشتون کمرنگ و چرب میشه؟
دلیلش استفاده نکردن از پرایمره.
در اصل پرایمر به عنوان زیرساز آرایش استفاده میشه.
آرایش رو مات و یکدست میکنه.
چربی روی پوستتون پس داده نمیشه و برق نمیفته.
پوستتون رو تازه,شفاف و تازه میکنه.
ضد پیری و روشن کننده پوست هست.
باعث تصحیح رنگها میشه.
البته پرایمرها علاوه بر اینکه زیرساز آرایش هستن و پوست رو آماده برای آرایش میکنن, ویژگی های مثبت دیگه ای هم برای پوست دارن:
استفاده از پرایمر حتی به تنهایی میتونه ظاهر شادابتر و یکدست تری به پوست بده.
حتی اگر اهل آرایش نیستین و فقط میخواین پوستی شفاف و یکدست داشته باشین, این پرایمر براتون عالیه.
درواقع پرایمر هم جنبه آرایشی داره, هم جنبه مراقبتی.
طریقه استفاده: قبل از آرایش یه مقدار کمی از پرایمر رو روی کل پوستت.پون بزنین و چند دقیقه صبر کنین تا کامل خشک شه, بعد میتونین آرایش کنین.